Title Image

Case Studies-EN

Zobacz co zrobiliśmy dla innych
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!

FUTUREHOST
Bijąc rekordy sprzedaży

Strategia Marketingowa

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

„Konkretne zmiany, zawarte w strategii, dotyczyły m.in. warstwy wizerunkowej – eksponowania atutów i wartości marki oraz dostosowania stylu i sposobu komunikacji do oczekiwań klientów, jednocześnie wyraźnie odróżniając się od konkurencji”.

 

Czy poprawa wizerunku marki może przełożyć się na rekordowe zwiększenie sprzedaży? 

Sprawdź >>

AMPLIGAMER 
Jak tworzyliśmy wyjątkowy klimat marki?

Strategia Marketingowa

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

„Wyznajemy zasadę, że marka to nie tylko wpadająca w ucho nazwa, zgrabne logo czy chwytliwy slogan. To, co najcenniejsze w postrzeganiu marki, ukryte jest najgłębiej. Ampligamer jest opowieścią, która pobudza ciekawość i wciąga do świata, który chcesz odkrywać”.

 

Poznaj historię, której będziesz chciał zostać nieodzowną częścią! Zapraszamy na opowieść nie tylko dla graczy. 

Czytaj więcej >>

POLAK WIE
Jak zaangażować dziesiątki tysięcy Polaków do poznania produktu klienta?

Strategia Marketingowa

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

Promocja eventu

W jaki sposób wykorzystać swoją największą konkurencję do wzrostu rozpoznawalności oraz wsparcia sprzedaży własnej marki i produktu? Jak pozyskać ponad 10 000 zaangażowanych odbiorców i stworzyć projekt o międzynarodowym potencjale adaptacyjnym?

 

Przekonaj się, że przy niewielkich budżetach najcenniejszą częścią promocji jest dobry pomysł. 

Sprawdź >>

GREYGOOSE OUTSOURCING
Budowa wiarygodności biznesowej?

Strategia Marketingowa

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

Perspektywy rozwojowe firmy wymagały konkretnych zmian, począwszy od budowy wiarygodności biznesowej i zaufania w oczach korporacyjnych klientów z Polski, Niemiec i Anglii […] po stworzenie nowego zestawu narzędzi ofertowych i rekrutacyjnych do wykorzystania na różnych etapach współpracy B2B”.

 

Jak poradzić sobie w sytuacji, kiedy musisz dotrzeć do dwóch zupełnie odrębnych grup docelowych? 

Czytaj więcej >>

PIATNIK
Jak połączyliśmy tradycję z nowoczesnością?

Strategia komunikacji

Wizerunek

Kampanie Reklamowe

Social Media

Współpraca z influancerami

„Stanęliśmy przed wyzwaniem połączenia tradycyjnego wizerunku marki z nowoczesną odsłoną firmy podążającej za aktualnymi trendami. […] Zależało nam, aby marka, która obecnie powiększa ofertę gier edukacyjnych i planszowych, stała się popularna również wśród młodych osób i rodziców dzieci w wieku 3-12 lat”.

 

W jaki sposób docierać do nowych grup docelowych, wykorzystując potencjał współczesnych kanałów komunikacji? 

Sprawdź >>

MAŁA AFERA
W jaki sposób historią dla dzieci dotrzeć do ich rodziców?

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie reklamowe

Social Media

Promocja miejsca

„W obecnych czasach przeciętnego rodzica codziennie zalewa morze różnorakich produktów i usług dla najmłodszych. Aby przebić się przez falę podobnych propozycji, nasza oferta musi zostać w ogóle dostrzeżona, potem jej zadaniem jest wzbudzić zainteresowanie, a na samym końcu – zaufanie”.

 

W jaki sposób, przy zachowaniu dziecięcej estetyki i lekkiego stylu komunikacji, stworzyć biznes, który będzie na siebie zarabiał?

Czytaj więcej >>

OKULARIUM
Jeden pomysł, wiele zastosowań – BIG IDEA w kampanii promocyjnej

BIG IDEA

Strategia promocji

Kampanie Reklamowe

Social Media

Promocja otwarcia

„W naszym zamyśle od początku najważniejsza była lokalizacja salonu. W końcu to właśnie do mieszkańców Rzeszowa chcieliśmy trafić z przekazem i zachęcić ich do fizycznych odwiedzin w punkcie Okularium (…). Klientowi przedstawiliśmy pierwszy zarys hasła i grafiki, które w prosty sposób mogły zostać wykorzystane przy okazji kolejnych otwarć w dowolnym mieście w Polsce i za granicą”.

 

Jak nadać kampanii promocyjnej indywidualnego, atrakcyjnego charakteru?

Sprawdź >>