Wizerunek
Strona Internetowa
Social Media
Greygoose Outsourcing to dynamicznie rozwijająca się agencja pracy tymczasowej specjalizująca się w pozyskiwaniu pracowników z terenów Europy Wschodniej do pracy na rynku polskim, niemieckim, angielskim. Głównym zadaniem agencji jest rekrutacja wysoko i nisko wyspecjalizowanych pracowników dla średnich i większych przedsiębiorstw, również korporacji i dużych zakładów produkcyjnych. Ostatnie lata pokazują, że outsourcing pracowniczy powoli wkracza w standardy zarządzania obszarem HR.
Pomimo dużego doświadczenia i zaangażowania właścicieli spółka Greygoose Outsourcing działała w oparciu o bardzo prostą stronę internetową z dość trudnym do zapamiętania i przeliterowania dla nieanglojęzycznych klientów adresem www.greygoose-outsourcing.pl (m.in. rekrutacja on-line poprzez firmowy serwis internetowy nisko wykwalifikowanych pracowników z Europy Wschodniej).
Perspektywy rozwojowe firmy wymagały konkretnych zmian, począwszy od budowy wiarygodności biznesowej i zaufania w oczach korporacyjnych klientów z Polski, Niemiec i Anglii, jak i pracowników spoza Polski, po stworzenie nowego zestawu narzędzi ofertowych i rekrutacyjnych do wykorzystania na różnych etapach współpracy B2B i agencja pracy – pracownicy.
Podjęliśmy się zadania przebudowy marki od podstaw. Obszar realizacji obejmował stworzenie nowego logo oraz identyfikacji wizualnej, szablonów do profesjonalnej komunikacji w social media (LinkedIn dla działań B2B), ofert sprzedażowych dla business developerów, a przede wszystkim budowy multi-funkcjonalnego mini portalu pracy dla zagranicznych pracowników.
Kluczowym aspektem w projekcie Greygoose Outsourcing była budowa marki wiarygodnej, pozytywnie wyróżniającej się na tle konkurencji. Unikalny zamysł budowy marki wymagał skupienia się na dwóch, zupełnie odrębnych względem siebie, grupach docelowych oraz stworzenia dostosowanego modelu komunikacji.
Kolejnym krokiem stało się wdrożenie przyjętych założeń komunikacji do poszczególnych elementów projektu. Osobnym wyzwaniem było dostosowania kreacji do faktu, że spółka Greygoose Outsourcing stanowi pośrednictwo między często nisko wykwalifikowanymi pracownikami z zagranicy a europejskimi średnimi bądź dużymi przedsiębiorstwami i korporacjami.
Masz dobry pomysł, produkt lub usługę, ale chcesz więcej? Twoim celem jest stworzenie silnej marki? A może interesuje Cię konkretnie budowa pożądanego wizerunku w oczach odbiorców? Strategia? Większa sprzedaż i nowi klienci?