Title Image

Case Studies

Zobacz co zrobiliśmy dla innych
Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie!

FUTUREHOST
Bijąc rekordy sprzedaży

Strategia Marketingowa

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

„Konkretne zmiany, zawarte w strategii, dotyczyły m.in. warstwy wizerunkowej – eksponowania atutów i wartości marki oraz dostosowania stylu i sposobu komunikacji do oczekiwań klientów, jednocześnie wyraźnie odróżniając się od konkurencji”.

 

Czy poprawa wizerunku marki może przełożyć się na rekordowe zwiększenie sprzedaży? 

Sprawdź >>

AMPLIGAMER 
Jak tworzyliśmy wyjątkowy klimat marki?

Strategia Marketingowa

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

„Wyznajemy zasadę, że marka to nie tylko wpadająca w ucho nazwa, zgrabne logo czy chwytliwy slogan. To, co najcenniejsze w postrzeganiu marki, ukryte jest najgłębiej. Ampligamer jest opowieścią, która pobudza ciekawość i wciąga do świata, który chcesz odkrywać”.

 

Poznaj historię, której będziesz chciał zostać nieodzowną częścią! Zapraszamy na opowieść nie tylko dla graczy. 

Czytaj więcej >>

POLAK WIE
Jak zaangażować dziesiątki tysięcy Polaków do poznania produktu klienta?

Strategia Marketingowa

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

Promocja eventu

W jaki sposób wykorzystać swoją największą konkurencję do wzrostu rozpoznawalności oraz wsparcia sprzedaży własnej marki i produktu? Jak pozyskać ponad 10 000 zaangażowanych odbiorców i stworzyć projekt o międzynarodowym potencjale adaptacyjnym?

 

Przekonaj się, że przy niewielkich budżetach najcenniejszą częścią promocji jest dobry pomysł. 

Sprawdź >>

GREYGOOSE OUTSOURCING
Budowa wiarygodności biznesowej?

Strategia Marketingowa

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

Perspektywy rozwojowe firmy wymagały konkretnych zmian, począwszy od budowy wiarygodności biznesowej i zaufania w oczach korporacyjnych klientów z Polski, Niemiec i Anglii […] po stworzenie nowego zestawu narzędzi ofertowych i rekrutacyjnych do wykorzystania na różnych etapach współpracy B2B”.

 

Jak poradzić sobie w sytuacji, kiedy musisz dotrzeć do dwóch zupełnie odrębnych grup docelowych? 

Czytaj więcej >>

PIATNIK
Jak połączyliśmy tradycję z nowoczesnością?

Strategia komunikacji

Wizerunek

Kampanie Reklamowe

Social Media

Współpraca z influancerami

„Stanęliśmy przed wyzwaniem połączenia tradycyjnego wizerunku marki z nowoczesną odsłoną firmy podążającej za aktualnymi trendami. […] Zależało nam, aby marka, która obecnie powiększa ofertę gier edukacyjnych i planszowych, stała się popularna również wśród młodych osób i rodziców dzieci w wieku 3-12 lat”.

 

W jaki sposób docierać do nowych grup docelowych, wykorzystując potencjał współczesnych kanałów komunikacji? 

Sprawdź >>

MAŁA AFERA
W jaki sposób historią dla dzieci dotrzeć do ich rodziców?

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie reklamowe

Social Media

Promocja miejsca

„W obecnych czasach przeciętnego rodzica codziennie zalewa morze różnorakich produktów i usług dla najmłodszych. Aby przebić się przez falę podobnych propozycji, nasza oferta musi zostać w ogóle dostrzeżona, potem jej zadaniem jest wzbudzić zainteresowanie, a na samym końcu – zaufanie”.

 

W jaki sposób, przy zachowaniu dziecięcej estetyki i lekkiego stylu komunikacji, stworzyć biznes, który będzie na siebie zarabiał?

Czytaj więcej >>