Strategia Marketingowa
Wizerunek
Strona Internetowa
Kampanie Reklamowe
Social Media
„Konkretne zmiany, zawarte w strategii, dotyczyły m.in. warstwy wizerunkowej – eksponowania atutów i wartości marki oraz dostosowania stylu i sposobu komunikacji do oczekiwań klientów, jednocześnie wyraźnie odróżniając się od konkurencji”.
Czy poprawa wizerunku marki może przełożyć się na rekordowe zwiększenie sprzedaży?
Strategia Marketingowa
Wizerunek
Strona Internetowa
Kampanie Reklamowe
Social Media
„Wyznajemy zasadę, że marka to nie tylko wpadająca w ucho nazwa, zgrabne logo czy chwytliwy slogan. To, co najcenniejsze w postrzeganiu marki, ukryte jest najgłębiej. Ampligamer jest opowieścią, która pobudza ciekawość i wciąga do świata, który chcesz odkrywać”.
Poznaj historię, której będziesz chciał zostać nieodzowną częścią! Zapraszamy na opowieść nie tylko dla graczy.
Strategia Marketingowa
Wizerunek
Strona Internetowa
Kampanie Reklamowe
Social Media
Promocja eventu
W jaki sposób wykorzystać swoją największą konkurencję do wzrostu rozpoznawalności oraz wsparcia sprzedaży własnej marki i produktu? Jak pozyskać ponad 10 000 zaangażowanych odbiorców i stworzyć projekt o międzynarodowym potencjale adaptacyjnym?
Przekonaj się, że przy niewielkich budżetach najcenniejszą częścią promocji jest dobry pomysł.
Strategia Marketingowa
Wizerunek
Strona Internetowa
Kampanie Reklamowe
Social Media
„Perspektywy rozwojowe firmy wymagały konkretnych zmian, począwszy od budowy wiarygodności biznesowej i zaufania w oczach korporacyjnych klientów z Polski, Niemiec i Anglii […] po stworzenie nowego zestawu narzędzi ofertowych i rekrutacyjnych do wykorzystania na różnych etapach współpracy B2B”.
Jak poradzić sobie w sytuacji, kiedy musisz dotrzeć do dwóch zupełnie odrębnych grup docelowych?
Strategia komunikacji
Wizerunek
Kampanie Reklamowe
Social Media
Współpraca z influancerami
„Stanęliśmy przed wyzwaniem połączenia tradycyjnego wizerunku marki z nowoczesną odsłoną firmy podążającej za aktualnymi trendami. […] Zależało nam, aby marka, która obecnie powiększa ofertę gier edukacyjnych i planszowych, stała się popularna również wśród młodych osób i rodziców dzieci w wieku 3-12 lat”.
W jaki sposób docierać do nowych grup docelowych, wykorzystując potencjał współczesnych kanałów komunikacji?
Wizerunek
Strona Internetowa
Kampanie reklamowe
Social Media
Promocja miejsca
„W obecnych czasach przeciętnego rodzica codziennie zalewa morze różnorakich produktów i usług dla najmłodszych. Aby przebić się przez falę podobnych propozycji, nasza oferta musi zostać w ogóle dostrzeżona, potem jej zadaniem jest wzbudzić zainteresowanie, a na samym końcu – zaufanie”.
W jaki sposób, przy zachowaniu dziecięcej estetyki i lekkiego stylu komunikacji, stworzyć biznes, który będzie na siebie zarabiał?