W Polsce, każdego dnia, użytkownicy Social Media poświęcają im średnio 1godzinę i 45 minut.
Raport: Digital in 2017 Global Overview, przygotowany przez We Are Social i Hootsuite [raport]
Raport: Digital in 2017 Global Overview, przygotowany przez We Are Social i Hootsuite [raport]
Raport Social Media 2019 r. – „Why so social” [raport]
“Konsumenci, marki i nowa komunikacja” raport z badania preferencji konsumenckich w kanałach online / 2019 / AsapCare 24 [raport]
Zadbaj o to, aby być na bieżąco z oczekiwaniami Twoich klientów.
Lider wśród portali społecznościowych – ponad 80% zasięgu wśród polskich internautów (2016).
Facebook jest przestrzenią, w której zbliżysz się do swoich odbiorców. Odpowiednie miejsce do budowania pożądanego wizerunku marki oraz bezpośredniego kontaktu z internautami. Twórz angażujące treści na swoim fanpage’u i korzystaj z możliwości reklamowych.
Największa na świecie sieć profesjonalistów. W Polsce w serwisu korzysta 2,3 mln osób (2016).
LinkedIn jest portalem nastawionym na komunikację biznesową. Codziennie korzystają z niego decydenci i kadra zarządzająca z najróżniejszych branży, wśród których możesz budować sieć kontaktów, jak również docierać z przekazem reklamowym.
Serwis służący do szybkiej wymiany informacji – prawie 5 mln użytkowników w Polsce (2016).
Twitter nastawiony jest na krótkie komunikaty, najczęściej o charakterze informacyjnym i biznesowym. Dzięki specyficznej formie komunikacji i popularności hashtagów, jesteś w stanie zbudować silne zaangażowanie wokół swojej marki i szybko docierać z przekazem do jej odbiorców i mediów.
Miejsce publikacji zdjęć i filmów – 4,2 mln użytkowników w Polsce (2017).
Instagram jest portalem, dzięki któremu możesz pokazać swoje produkty oraz usługi w atrakcyjnej i kreatywnej formie. Bazując na estetyce zamieszczonych zdjęć, inspiruj i wytwarzaj zapotrzebowanie na promowany produkt, ukazując go w pożądany sposób
Serwis umożliwiający bezpłatne publikowanie materiałów wideo. Najszybciej rosnąca liczba odbiorców – w Polsce posiada już 10 mln użytkowników (2016).
YouTube jest szansą, aby promować swoją działalność za pomocą wciąż zyskujących na popularności filmów. Możesz zaangażować się w tworzenie angażujących materiałów wideo, jak również skorzystać z potencjału reklamowego (filmy, banery, krótkie teksty).
Portal gromadzący pomysły i inspiracje w formie zdjęć i grafik – ponad 2 mln użytkowników w Polsce (2016).
Internauci odwiedzają Pinterest, poszukując inspiracji. Ogromną zaletą tego kanału społecznościowego jest długość życia Pina, czyli udostępnionej przez Ciebie treści. Zamieszczaj atrakcyjne grafiki, które przez bardzo długi czas będą wzbudzać reakcję i trafiać do kolejnych odbiorców.
Raport KPMG, Jak budować pozytywne doświadczenia klientów, 2017