Title Image

Angażujące Social Media

Chcesz zbliżyć się do swoich odbiorców i zdobyć ich zaufanie?

Częste korzystanie z Mediów Społecznościowych staje się codzienną rutyną dla większości internautów. Jeśli Twoja marka chce stać się częścią ich świata, powinna zaistnieć tam, gdzie przebywają jej odbiorcy, dopasowując się do specyfiki danego medium.

W Polsce, każdego dnia, użytkownicy Social Media poświęcają im średnio 1godzinę i 45 minut.

Raport: Digital in 2017 Global Overview, przygotowany przez We Are Social i Hootsuite [raport]

W Polsce, w 2019 roku, z Instagrama korzysta blisko 7 mln osób, z czego 60% to kobiety.

Raport Social Media 2019 r. – „Why so social” [raport]

60

Najbardziej angażującym serwisem pozostaje Facebook, z którego pod koniec 2018 r. korzystało 76% polskich internautów.

“Konsumenci, marki i nowa komunikacja” raport z badania preferencji konsumenckich w kanałach online / 2019 / AsapCare 24 [raport]

76

Dzięki obecności w Social Media możesz w prosty i bezpośredni sposób docierać do swoich klientów, pozyskiwać kontakty biznesowe, budować wizerunek marki, a także promować wydarzenia. Przy odpowiednio dobranych kanałach, jest właściwe miejsce zarówno dla firm z sektora B2B, jak i B2C.

Rośnie liczba użytkowników, dla których pierwszym i preferowanym kontaktem z marką są Media Społecznościowe.

Zadbaj o to, aby być na bieżąco z oczekiwaniami Twoich klientów.

Facebook

Facebook

Lider wśród portali społecznościowych – ponad 80% zasięgu wśród polskich internautów (2016).

 

Facebook jest przestrzenią, w której zbliżysz się do swoich odbiorców. Odpowiednie miejsce do budowania pożądanego wizerunku marki oraz bezpośredniego kontaktu z internautami. Twórz angażujące treści na swoim fanpage’u i korzystaj z możliwości reklamowych.

LinkedIn

LinkedIn

Największa na świecie sieć profesjonalistów. W Polsce w serwisu korzysta 2,3 mln osób (2016).

 

LinkedIn jest portalem nastawionym na komunikację biznesową. Codziennie korzystają z niego decydenci i kadra zarządzająca z najróżniejszych branży, wśród których możesz budować sieć kontaktów, jak również docierać z przekazem reklamowym.

Twitter

Twitter

Serwis służący do szybkiej wymiany informacji – prawie 5 mln użytkowników w Polsce (2016).

 

Twitter nastawiony jest na krótkie komunikaty, najczęściej o charakterze informacyjnym i biznesowym. Dzięki specyficznej formie komunikacji i popularności hashtagów, jesteś w stanie zbudować silne zaangażowanie wokół swojej marki i szybko docierać z przekazem do jej odbiorców i mediów.

Instagram

Instagram

Miejsce publikacji zdjęć i filmów – 4,2 mln użytkowników w Polsce (2017).

 

Instagram jest portalem, dzięki któremu możesz pokazać swoje produkty oraz usługi w atrakcyjnej i kreatywnej formie. Bazując na estetyce zamieszczonych zdjęć, inspiruj i wytwarzaj zapotrzebowanie na promowany produkt, ukazując go w pożądany sposób

YouTube

YouTube

Serwis umożliwiający bezpłatne publikowanie materiałów wideo. Najszybciej rosnąca liczba odbiorców – w Polsce posiada już 10 mln użytkowników (2016).

 

YouTube jest szansą, aby promować swoją działalność za pomocą wciąż zyskujących na popularności filmów. Możesz zaangażować się w tworzenie angażujących materiałów wideo, jak również skorzystać z potencjału reklamowego (filmy, banery, krótkie teksty).

Pinterest

Pinterest

Portal gromadzący pomysły i inspiracje w formie zdjęć i grafik – ponad 2 mln użytkowników w Polsce (2016).

 

Internauci odwiedzają Pinterest, poszukując inspiracji. Ogromną zaletą tego kanału społecznościowego jest długość życia Pina, czyli udostępnionej przez Ciebie treści. Zamieszczaj atrakcyjne grafiki, które przez bardzo długi czas będą wzbudzać reakcję i trafiać do kolejnych odbiorców.

2/3 Polaków, nie mając doświadczenia z daną marką, szuka obiektywnych informacji na jej temat. Często źródłem opinii są komentarze na stronach internetowych i media społecznościowe.

Raport KPMG, Jak budować pozytywne doświadczenia klientów, 2017

Powierzając swoje profile w Mediach Społecznościowych w nasze ręce, możesz liczyć na:

Dobór odpowiedniego medium, zależnie od potrzeb i charakteru Twojej firmy, produktów i usług.

Strategię komunikacji z odbiorcami, odpowiednio dobraną do specyfiki danego portalu społecznościowego i kreacji pożądanego wizerunku.

Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej (cover banner, avatar, dedykowane grafiki), w tym szablonów wspierających komunikację. Zapewni to spójny obraz Twojej marki w oczach odbiorców i pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.

Bieżące prowadzenie profilu, obsługę i moderację treści – wartościowy przekaz i wyróżniające się, angażujące publikacje.

Kreację i prowadzenie kampanii reklamowych wraz z optymalizacją. Możesz liczyć na nasze zaangażowanie na każdym etapie tworzenia i obsługi reklam, wraz z przekazaniem wniosków i dalszych rekomendacji po zakończeniu danej kampanii.

Portfolio:

  • EMENO – Prezentacja firmy
  • EMENO – Identyfikacja wizualna
  • Cenowa Rewolucja
  • proSynergo
  • Desire Handcrafted
  • Cocati
  • Greygoose Outsoucing. Branding szarej gęsi
  • ZimowISKO w Światłowodach
  • Kreacja Artystyczna
  • VisionQuest
  • Sekret fortuny ujawniony – Greg Secker
  • A Ty wiesz?
  • Bardzo szybka gra rodzinna
  • Złota Czwórka
  • Zestaw Powiększony w Future Host
  • Ampligamer
  • Ampligamer w trybie kooperacji
  • Ampligamer. Let them play your game
  • Life Excellence Mission
  • Marka Bez Granic
  • oŻyrardów – lokalny portal informacyjny
  • Castello. Budzimy zmysły
  • Fundacja „Z miłości do dziecka”
  • Greygoose Outsourcing w Internecie
  • Futurehost – nowoczesny i przyjazny hosting
  • oMiasto
  • Polak Wie – internauci walczą o nagrody
  • European Lottery Congress – Press Pack
  • European Lottery Congress – Reklama prasowa
  • DKM Power Transmission – oferta dla inżynierów
  • DKM Power Transmission – identyfikacja wizualna
  • Filmowe emocje w HBO – kampania Facebook
  • Polak Wie – kamapania Facebook
  • Futurehost – kampania Facebook
  • Alex Barszczewski – kampania Facebook
  • Podstawowa księga znaku dla marki Najtańsze-Domeny.pl
  • EL Congress 2017 na LinkedIn
  • EL Congress 2017 – Twitter
  • Polak Wie – Facebook
  • Kumite Active Travel – Facebook
  • Futurehost – Facebook
  • Najtańsze-Domeny na Facebooku
  • Polak Wie – Logo
  • Life Exellence Mission – Rebranding
  • BlueGrace Solutions – Identyfikacja
  • IT Omega – Oferta B2B
  • Ampligamer na Facebooku
  • Ampligamer na Twitterze
  • Emocje w Canal+
  • ISKO – Kalendarz 14/15
  • EMENO Batteries – strona WWW
  • KISSsoft – strona WWW
  • Pobierz KISSsoft – Landing Page
  • PJM – Landing Page dla cyklu szkoleń online
  • PB Personal GmbH – ulotka
  • PB Personal GmbH – prezentacja
  • Polska Luxtorpeda – reklama w prasie
  • SAPR & Mike Bosworth – Landing Page
  • SAPR & Mike Bosworth – kampania w Google
  • Futurehost – Mistrzowski Transfer – kampania Google
  • Futurehost – M jak Mikołaj – kampania Google
  • Futurehost – M jak Mikołaj – kampania Facebook
  • Futurehost – Mistrzowski Transfer – kampania Facebook
  • Gobblety – Zabawka roku! – kampania Facebook
  • Mike Bosworth w Warszawie – kampania Facebook
  • Wyzwól swoją energię – kampania Facebook
  • Greygoose Outsourcing – szablony komunikacji w Social Media
  • BlueGrace – szablony komunikacji w Social Media
  • Mała Afera, czyli spraw swojemu dziecku frajdę!
  • East West Solutions – identyfikacja wizualna
  • Kancelaria Podatkowo-Księgowa na LinekdIn
  • Reklama Google Ads dla regionalnego providera Internetu ISKO
  • Greatcare, when code meets business
  • ASARI, czyli nowe rozwiązania dla rynku nieruchomości (kompletny layout / grafika)
  • Landing, webinar, mini akcja społeczna
  • VelesAgro, czyli słonecznik i len
  • Reklama prasowa dla Foreign Personnel Service
  • American Orthodontics – przykładowe rollupy
  • Kancelaria Podatkowa MICHALAK – identyfikacja wizualna
  • WAMTECHNIK – księga znaku
  • IT Omega – edytowalna oferta na outsourcing IT
  • Centrum Medyczne Babka Medica – serwis online dla pacjentek
  • Babka Medica w social media – Facebook
  • Prezentacje produktowe ASARI Kameleon
  • Logo Data Protection Consulting Group
  • Księga znaku dla marki hostingowej Futurehost
  • Kumite Karate – rozpocznij swoją przygodę z karate!
  • Raport badawczy. Profil społeczny migranta zarobkowego z Ukrainy
  • Podstawowa księga znaku dla Foreign Personnel Service
  • American Orthodontics – reklamy prasowe
  • R4Less – identyfikacja wizualna dla Ride for Less
  • Księga znaku dla Greygoose Outsourcing
  • ASARI Business Software – Brand Book
  • American Orthodontics na Facebooku
  • Cyberbezpieczna firma – kampania do landing page
  • Rollupy i ścianka wystawiennicza dla Greygoose Outsourcing
  • ISKO – reklama na Facebooku
  • American Orthodontics – katalog kursów dla ortodontów
  • Kancelaria Podatkowo-Księgowa online, czyli nowa odsłona strony michalakbiuro.pl
  • Dom Wiedzy – materiały ofertowe i szkoleniowe
  • ISKO, czyli niekończąca się rozrywka – Internet i TV
  • DPCG, czyli marka i dział firmy IT ds. ochrony danych osobowych
  • Eneko – wprowadź energię słoneczną do swojego domu
  • Kraina Prawnika, czyli e-sklep z gadżetami dla fanów praworządności
  • MBP Kędzierzyn-Koźle – przenosimy bibliotekę miejską online
  • Strona dla aplikacji Medyc.pl. Zarządzaj gabinetem lekarskim
  • I know IT by Softinet, czyli szkolenia IT w nowoczesnym wydaniu
  • VAREYE. Jedna aplikacja i cały łańcuch dostaw pod kontrolą
  • Woźniakowski – jak wyróżnić się na rynku nieruchomości?
  • CNS Outsourcing IT – czy zostawisz nam swój kontakt?
  • Outsourcing marketingu dla Future Host
  • BIG IDEA dla Tactic Games
  • Outsourcing marketingu dla Wamtechnik
  • BIG IDEA dla Prasowalnia
  • Outsourcing marketingu dla Softinet
  • StorySeekers. Historie, które tworzą biznes
  • Ukraiński Pracownik, czyli Partnerstwo i Zatrudnienie – ogólnopolska kampania społeczna