Title Image

Angażujące Social Media

Wykorzystaj potencjał społeczności online.
Przemów ich językiem >>

Chcesz zbliżyć się do swoich odbiorców i zdobyć ich zaufanie?

Częste korzystanie z Mediów Społecznościowych staje się codzienną rutyną dla większości internautów. Jeśli Twoja marka chce stać się częścią ich świata, powinna zaistnieć tam, gdzie przebywają jej odbiorcy, dopasowując się do specyfiki danego medium.

W Polsce, każdego dnia, użytkownicy Social Media poświęcają im średnio 1godzinę i 45 minut.

Raport: Digital in 2017 Global Overview, przygotowany przez We Are Social i Hootsuite [raport]

W Polsce, w 2019 roku, z Instagrama korzysta blisko 7 mln osób, z czego 60% to kobiety.

Raport Social Media 2019 r. – “Why so social” [raport]

60

Najbardziej angażującym serwisem pozostaje Facebook, z którego pod koniec 2018 r. korzystało 76% polskich internautów.

“Konsumenci, marki i nowa komunikacja” raport z badania preferencji konsumenckich w kanałach online / 2019 / AsapCare 24 [raport]

76

Dzięki obecności w Social Media możesz w prosty i bezpośredni sposób docierać do swoich klientów, pozyskiwać kontakty biznesowe, budować wizerunek marki, a także promować wydarzenia. Przy odpowiednio dobranych kanałach, jest właściwe miejsce zarówno dla firm z sektora B2B, jak i B2C.

Rośnie liczba użytkowników, dla których pierwszym i preferowanym kontaktem z marką są Media Społecznościowe.

Zadbaj o to, aby być na bieżąco z oczekiwaniami Twoich klientów.

Facebook

Facebook

Lider wśród portali społecznościowych – ponad 80% zasięgu wśród polskich internautów (2016).

 

Facebook jest przestrzenią, w której zbliżysz się do swoich odbiorców. Odpowiednie miejsce do budowania pożądanego wizerunku marki oraz bezpośredniego kontaktu z internautami. Twórz angażujące treści na swoim fanpage’u i korzystaj z możliwości reklamowych.

LinkedIn

LinkedIn

Największa na świecie sieć profesjonalistów. W Polsce w serwisu korzysta 2,3 mln osób (2016).

 

LinkedIn jest portalem nastawionym na komunikację biznesową. Codziennie korzystają z niego decydenci i kadra zarządzająca z najróżniejszych branży, wśród których możesz budować sieć kontaktów, jak również docierać z przekazem reklamowym.

Twitter

Twitter

Serwis służący do szybkiej wymiany informacji – prawie 5 mln użytkowników w Polsce (2016).

 

Twitter nastawiony jest na krótkie komunikaty, najczęściej o charakterze informacyjnym i biznesowym. Dzięki specyficznej formie komunikacji i popularności hashtagów, jesteś w stanie zbudować silne zaangażowanie wokół swojej marki i szybko docierać z przekazem do jej odbiorców i mediów.

Instagram

Instagram

Miejsce publikacji zdjęć i filmów – 4,2 mln użytkowników w Polsce (2017).

 

Instagram jest portalem, dzięki któremu możesz pokazać swoje produkty oraz usługi w atrakcyjnej i kreatywnej formie. Bazując na estetyce zamieszczonych zdjęć, inspiruj i wytwarzaj zapotrzebowanie na promowany produkt, ukazując go w pożądany sposób

YouTube

YouTube

Serwis umożliwiający bezpłatne publikowanie materiałów wideo. Najszybciej rosnąca liczba odbiorców – w Polsce posiada już 10 mln użytkowników (2016).

 

YouTube jest szansą, aby promować swoją działalność za pomocą wciąż zyskujących na popularności filmów. Możesz zaangażować się w tworzenie angażujących materiałów wideo, jak również skorzystać z potencjału reklamowego (filmy, banery, krótkie teksty).

Pinterest

Pinterest

Portal gromadzący pomysły i inspiracje w formie zdjęć i grafik – ponad 2 mln użytkowników w Polsce (2016).

 

Internauci odwiedzają Pinterest, poszukując inspiracji. Ogromną zaletą tego kanału społecznościowego jest długość życia Pina, czyli udostępnionej przez Ciebie treści. Zamieszczaj atrakcyjne grafiki, które przez bardzo długi czas będą wzbudzać reakcję i trafiać do kolejnych odbiorców.

2/3 Polaków, nie mając doświadczenia z daną marką, szuka obiektywnych informacji na jej temat. Często źródłem opinii są komentarze na stronach internetowych i media społecznościowe.

Raport KPMG, Jak budować pozytywne doświadczenia klientów, 2017

Powierzając swoje profile w Mediach Społecznościowych w nasze ręce, możesz liczyć na:

Dobór odpowiedniego medium, zależnie od potrzeb i charakteru Twojej firmy, produktów i usług.

Strategię komunikacji z odbiorcami, odpowiednio dobraną do specyfiki danego portalu społecznościowego i kreacji pożądanego wizerunku.

Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej (cover banner, avatar, dedykowane grafiki), w tym szablonów wspierających komunikację. Zapewni to spójny obraz Twojej marki w oczach odbiorców i pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.

Bieżące prowadzenie profilu, obsługę i moderację treści – wartościowy przekaz i wyróżniające się, angażujące publikacje.

Kreację i prowadzenie kampanii reklamowych wraz z optymalizacją. Możesz liczyć na nasze zaangażowanie na każdym etapie tworzenia i obsługi reklam, wraz z przekazaniem wniosków i dalszych rekomendacji po zakończeniu danej kampanii.

Portfolio:

  • DPCG, czyli marka i dział firmy IT ds. ochrony danych osobowych
  • ISKO, czyli niekończąca się rozrywka – Internet i TV
  • Dom Wiedzy – materiały ofertowe i szkoleniowe
  • Kancelaria Podatkowo-Księgowa online, czyli nowa odsłona strony michalakbiuro.pl
  • American Orthodontics – katalog kursów dla ortodontów
  • ISKO – reklama na Facebooku
  • Rollupy i ścianka wystawiennicza dla Greygoose Outsourcing
  • Cyberbezpieczna firma – kampania do landing page
  • American Orthodontics na Facebooku
  • Greygoose Outsourcing – reklamy prasowe
  • ASARI Business Software – Brand Book
  • Księga znaku dla Greygoose Outsourcing
  • R4Less – identyfikacja wizualna dla Ride for Less
  • American Orthodontics – reklamy prasowe
  • Podstawowa księga znaku dla Foreign Personnel Service
  • Raport badawczy. Profil społeczny migranta zarobkowego z Ukrainy
  • Kumite Karate – rozpocznij swoją przygodę z karate!
  • Księga znaku dla marki hostingowej Futurehost
  • Logo Data Protection Consulting Group
  • Prezentacje produktowe ASARI Kameleon
  • Babka Medica w social media – Facebook
  • Centrum Medyczne Babka Medica – serwis online dla pacjentek
  • IT Omega – edytowalna oferta na outsourcing IT
  • WAMTECHNIK – księga znaku
  • Kancelaria Podatkowa MICHALAK – identyfikacja wizualna
  • American Orthodontics – przykładowe rollupy
  • Reklama prasowa dla Foreign Personnel Service
  • VelesAgro, czyli słonecznik i len
  • nowy katalog OXYS | Sharp&Quality
  • Landing, webinar, mini akcja społeczna
  • ASARI, czyli nowe rozwiązania dla rynku nieruchomości (kompletny layout / grafika)
  • Greatcare, when code meets business
  • Reklama Google Ads dla regionalnego providera Internetu ISKO
  • Mała Afera – od nazwy i sloganu po logo i identyfikację
  • Kancelaria Podatkowo-Księgowa na LinekdIn
  • East West Solutions – identyfikacja wizualna
  • Mała Afera, czyli spraw swojemu dziecku frajdę!
  • BlueGrace – szablony komunikacji w Social Media
  • Greygoose Outsourcing – szablony komunikacji w Social Media
  • Wyzwól swoją energię – kampania Facebook
  • Mike Bosworth w Warszawie – kampania Facebook
  • Gobblety – Zabawka roku! – kampania Facebook
  • Futurehost – Mistrzowski Transfer – kampania Facebook
  • Futurehost – M jak Mikołaj – kampania Facebook
  • Futurehost – M jak Mikołaj – kampania Google
  • Futurehost – Mistrzowski Transfer – kampania Google
  • SAPR & Mike Bosworth – kampania w Google
  • SAPR & Mike Bosworth – Landing Page
  • Polska Luxtorpeda – reklama w prasie
  • PB Personal GmbH – prezentacja
  • PB Personal GmbH – ulotka
  • PJM – Landing Page dla cyklu szkoleń online
  • Pobierz KISSsoft – Landing Page
  • KISSsoft – strona WWW
  • EMENO Batteries – strona WWW
  • ISKO – Kalendarz 14/15
  • Emocje w Canal+
  • Ampligamer na Twitterze
  • Ampligamer na Facebooku
  • IT Omega – Oferta B2B
  • BlueGrace Solutions – Identyfikacja
  • Life Exellence Mission – Rebranding
  • Polak Wie – Logo
  • Najtańsze-Domeny na Facebooku
  • Futurehost – Facebook
  • Kumite Active Travel – Facebook
  • Polak Wie – Facebook
  • EL Congress 2017 – Twitter
  • EL Congress 2017 na LinkedIn
  • Podstawowa księga znaku dla marki Najtańsze-Domeny.pl
  • Alex Barszczewski – kampania Facebook
  • Futurehost – kampania Facebook
  • Polak Wie – kamapania Facebook
  • Filmowe emocje w HBO – kampania Facebook
  • DKM Power Transmission – identyfikacja wizualna
  • DKM Power Transmission – oferta dla inżynierów
  • Konferencja Polsko-Chińskiej Rady Biznesu
  • Agencja MIX Ubezpieczenia
  • European Lottery Congress – Reklama prasowa
  • European Lottery Congress – Press Pack
  • Polak Wie – internauci walczą o nagrody
  • oMiasto
  • Futurehost – nowoczesny i przyjazny hosting
  • Greygoose Outsourcing w Internecie
  • Centrum Kultury w Żyrardowie
  • Fundacja “Z miłości do dziecka”
  • Castello. Budzimy zmysły
  • oŻyrardów – lokalny portal informacyjny
  • Marka Bez Granic
  • Life Exellence Mission
  • Ampligamer. Prezentacja
  • Ampligamer. Let them play your game
  • Ampligamer. Rozmowy kontrolowane
  • Wypromuj swojego indyka
  • Ampligamer w trybie kooperacji
  • Ampligamer
  • Zestaw Powiększony w Future Host
  • Złota Czwórka
  • Bardzo szybka gra rodzinna
  • A Ty wiesz?
  • Sekret fortuny ujawniony – Greg Secker
  • Polak Wie – pismo dla partnerów
  • Exotrade. Katalog na międzynarodowe targi
  • Cafe Prawna. O prawie przy kawie
  • WitMar
  • VisionQuest
  • Diabelski Młynek
  • Electro-System. Poradnik dla importerów
  • Librandt. Rollupy szkoleniowe
  • Kreacja Artystyczna
  • ZimowISKO w Światłowodach
  • Greygoose Outsoucing. Branding szarej gęsi
  • Cocati
  • Desire Handcrafted
  • proSynergo
  • Cenowa Rewolucja
  • EMENO – Identyfikacja wizualna
  • EMENO – Prezentacja firmy
  • StorySeekers. Historie, które tworzą biznes
  • Ukraiński Pracownik, czyli Partnerstwo i Zatrudnienie – ogólnopolska kampania społeczna