Kampanie reklamowe

Offline | Online
Skorzystaj z różnych kanałów komunikacji. Reklamuj się w internecie i mediach tradycyjnych.
Przemyślana reklama dotrze prosto do Twoich odbiorców i zachęci ich do podjęcia interakcji.

W zależności od charakteru Twojej działalności, stawianych oczekiwań, promowanej usługi lub produktu, grupy odbiorców, zakładanych rezultatów oraz budżetu przeznaczonego na kampanię promocyjną, dobierzemy najskuteczniejsza dla Ciebie formę reklamową.

Tylko 6,5 sekundy! Właśnie tyle według badań skupia się przeciętny odbiorca na reklamie. Jest to bardzo mało czasu, aby wzbudzić jego zainteresowanie i zachęcić do interakcji. Potrafisz je dobrze wykorzystać?

Konferencja ekspercka marketing progress, Strategie Marketingowe 2014 [raport]

6,5s

Rynek reklamy cyfrowej w 2016 roku w Polsce wzrósł o 14 %, a jego wartość wyniosła ponad 3,6 mln zł.

Raport Strategiczny: Internet 2016/2017, IAB Polska

14

Stawiaj na promocje tam, gdzie są realnie Twoi odbiorcy.

Połącz dynamiczne możliwości kampanii online wraz z masowym przekazem mediów tradycyjnych.

Promocja w Sieci Reklamowej

Promocja w Sieci Reklamowej

Twoje reklamy wyświetlane będą na setkach stron internetowych i w aplikacjach. Taka forma umożliwia precyzyjne dotarcie do konkretnych grup odbiorców i stwarza ogromny zasięg reklamowy. Zachęca do akcji, a dzięki zasięgom reklamy wspomaga rozpoznawalność marki.

Reklama w wyszukiwarce Google

Reklama w wyszukiwarce Google

Reklamy kierowane pod dopasowane do Twojej działalności frazy – wyświetlają się po wpisaniu odpowiedniego zapytania w wyszukiwarkę. Dzięki specyfice Google AdWords, materiały reklamowe możesz kierować wyłącznie do osób realnie zainteresowanych ofertą lub poszukujących Twoich usług.

Reklama w Social Media

Reklama w Social Media

Promuj swoją działalność dzięki rozbudowanym możliwościom mediów społecznościowych. Buduj zaangażowanie wokół swojej marki i na bieżąco obserwuj reakcję odbiorców. W zależności od stawianych celów, korzystaj z Facebooka, LinkedIn, Twittera, YouTube, Instagrama, Pinteresta itp.

Reklamy online na portalach tematycznych

Reklamy online na portalach tematycznych

Banery reklamowe, zamieszczone na wybranych portalach internetowych, dopasowanych ściśle do charakteru Twojej działalności. Potężny zasięg reklamowy największych serwisów informacyjnych i rozrywkowych. Wykorzystaj dziesiątki tysięcy odwiedzin dziennie, reklamując się na portalach typu Onet, WP, Interia, Gazeta.pl itp.

Retargeting i Remarketing

Retargeting i Remarketing

Personalizowane reklamy internetowe, skierowane do użytkowników, którzy wykonali założone działanie, np. odwiedzili Twoją stronę internetową, ale nie podjęli pożądanej interakcji w postaci dokonania zakupu, kontaktu itp.

Outdoor i Print

Outdoor i Print

Drukowane materiały promocyjne.

Bilboardy, banery, stojaki reklamowe, rollupy, potykacze itp. Ulotki, plakaty, naklejki itp.

Reklama w prasie

Reklama w prasie

Reklamy graficzno-tekstowe, publikowane w prasie tradycyjnej.
Dobór odpowiednich czasopism na podstawie Twojej działalności i grupy docelowych odbiorców.

Artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane

Zamieszczone w prasie tradycyjnej lub online, na wybranych portalach tematycznych. Nienachalna reklama, merytorycznie prezentująca Twoją ofertę. Źródło informacji dla klienta i efektywny sposób promocji dla Ciebie.

Powierzając swoje kampanie reklamowe w nasze ręce, możesz liczyć na:

Dobór odpowiedniego medium, zależnie od potrzeb i charakteru Twojej firmy, produktów lub usług.

Stworzenie atrakcyjnych wizualnie grafik na poziomie premium.

Napisanie chwytliwych, rzetelnych i zachęcających do interakcji tekstów reklamowych oraz artykułów sponsorowanych.

Współpracę z pośrednikami, np. drukarniami, redakcjami gazet, portali internetowych itp. Dopilnujemy całego procesu tworzenia i zamieszczania reklam.

Kreację i prowadzenie kampanii reklamowych wraz z optymalizacją. Możesz liczyć na nasze zaangażowanie na każdym etapie tworzenia i obsługi reklam, wraz z przekazaniem wniosków i dalszych rekomendacji po zakończeniu danej kampanii.

Dzisiejszy konsument płynnie porusza się między światem offline a online.

Szuka informacji w sieci, ale kupuje stacjonarnie. Czasem na odwrót – szuka informacji i testuje w punktach sprzedaży, aby później zakupić produkt online.

Dlatego, aby w pełni wykorzystać potencjał promocyjny, najlepiej łączyć ze sobą różne formy reklamowe.

Portfolio:

  • ZimowISKO w Światłowodach
  • Cenowa Rewolucja
  • Diabelski Młynek
  • Sekret fortuny ujawniony – Greg Secker
  • A Ty wiesz?
  • Bardzo szybka gra rodzinna
  • Złota Czwórka
  • Zestaw Powiększony w Future Host
  • Alex Barszczewski – kampania Facebook
  • Futurehost – kampania Facebook
  • Polak Wie – kamapania Facebook
  • Filmowe emocje w HBO – kampania Facebook
  • Castello. Budzimy zmysły
  • European Lottery Congress – Reklama prasowa
  • Agencja MIX Ubezpieczenia