Skuteczna strategia marketingowa

Spójny i przemyślany plan działań.
Wyznacz swoją drogę do celu.

Strategia Marketingowa określa, w jaki sposób komunikować pozytywne aspekty Twojej firmy, jak pokazywać korzyści płynące z jej produktów i usług, jak wyróżnić się na tle konkurencji oraz do jakiej grupy docelowej docierać z przekazem.

Niezależnie od wielkości Twojego przedsiębiorstwa, strategia to coś, od czego powinno zaczynać się budowę marki. Dzięki niej wiadomo, w jaki sposób mówić o produkcie, jakich argumentów używać, które kanały dotarcia do klientów wybierać i jak przełożyć to na sprzedaż.

Aż 60% dużych przedsiębiorstw, jako zaletę posiadania strategii marketingowej, wskazuje wypracowanie spójnego wizerunku firmy i silnej marki.

Strategie marketingowe 2014, Tylko połowa polskich firm ze strategią [raport]

60

40% przedsiębiorstw, jako zaletę posiadania strategii marketingowej, wskazuje minimalizację kosztów działań marketingowych, 39% minimalizację ryzyka wdrożeń nieadekwatnych działań marketingowych

Strategie Marketingowe 2014, Konferencja ekspercka marketing progres [raport]

40

Strategię możemy traktować jako praktyczny przewodnik
do większej sprzedaży i rozpoznawalności.

Odpowiada na pytanie: w jaki sposób dotrzemy do celu?

Strategia Marketingowa

Strategia Marketingowa

Opracowany, zwizualizowany i szczegółowo opisany koncept  działań Twojej firmy, określający ich kierunek wraz z doborem najskuteczniejszych narzędzi, niezbędnych do osiągnięcia sukcesu w sferze relacji produktów i usług z rynkiem i klientami.   

 

Prezentowanie marki, jej atutów i przewagi nad konkurencją. Stworzenie obrazu klienta i wyznaczenie działań zgodnych z jego oczekiwaniami.

Strategia Komunikacji

Strategia Komunikacji

Wszystkie celowe działania komunikacyjne, podejmowane przez Twoje przedsiębiorstwo. Stworzenie planu komunikacji pożądanego wizerunku firmy, w zgodzie z jej założeniami, odbiorcami i celami.

 

Koncepcja komunikacji z klientami i partnerami. Kreowanie spójnych komunikatów, wyrażonych przez poszczególne elementy marketingowe, np. logo, design strony, publikowane treści itp.

Strategia Promocji

Strategia Promocji

Koncept przewodni dla całej kampanii, lub pojedynczych działań promocyjnych, odnośnie wybranego produktu lub usługi.

 

Oddziaływanie na klientów w celu zwiększenia zainteresowania, kreowanie zapotrzebowania na dany produkt lub usługę, pokazywanie innowacyjności, konkurencyjności i wysokiej jakości promowanej oferty.

Decydując się na strategię

Podniesiesz sprzedaż i dochody firmy

Oszczędzisz czas i pieniądze

Otrzymasz pomoc w skutecznej komunikacji z klientami i partnerami

Dostaniesz odpowiedź na to, jak efektywniej reagować na potrzeby rynku

Zdobędziesz wiedzę, jak odpowiadać na nowe ruchy rynku i konkurencji

Dowiesz się, jak zrealizować cele sprzedażowe przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych zasobów

Skuteczna strategia jest podstawą wszelkich działań reklamowych!

Potrzebuję strategii!

Portfolio:

  • Desire Handcrafted
  • Cocati
  • Greygoose Outsoucing. Branding szarej gęsi
  • ZimowISKO w Światłowodach
  • Cenowa Rewolucja
  • Kreacja Artystyczna
  • Librandt. Rollupy szkoleniowe
  • Electro-System. Poradnik dla importerów
  • StorySeekers. Historie, które tworzą biznes
  • Diabelski Młynek
  • proSynergo
  • VisionQuest
  • WitMar
  • Cafe Prawna. O prawie przy kawie
  • Exotrade. Katalog na międzynarodowe targi
  • Polak Wie – pismo dla partnerów
  • Polak Wie – internauci walczą o nagrody
  • Sekret fortuny ujawniony – Greg Secker
  • A Ty wiesz?
  • Bardzo szybka gra rodzinna
  • Złota Czwórka
  • Zestaw Powiększony w Future Host
  • Ampligamer
  • Ampligamer w trybie kooperacji
  • Wypromuj swojego indyka
  • Ampligamer. Rozmowy kontrolowane
  • Ampligamer. Let them play your game
  • Ampligamer. Prezentacja
  • Life Exellence Mission
  • Marka Bez Granic
  • oŻyrardów – lokalny portal informacyjny
  • Castello. Budzimy zmysły
  • Fundacja „Z miłości do dziecka”
  • Centrum Kultury w Żyrardowie
  • Greygoose Outsourcing w Internecie
  • Futurehost – nowoczesny i przyjazny hosting
  • oMiasto
  • EMENO – Prezentacja firmy
  • EMENO – Identyfikacja wizualna
  • European Lottery Congress – Press Pack
  • European Lottery Congress – Reklama prasowa
  • Agencja MIX Ubezpieczenia
  • Konferencja Polsko-Chińskiej Rady Biznesu
  • DKM Power Transmission – oferta dla inżynierów
  • DKM Power Transmission – identyfikacja wizualna
  • Filmowe emocje w HBO – kampania Facebook
  • Polak Wie – kamapania Facebook
  • Futurehost – kampania Facebook
  • Alex Barszczewski – kampania Facebook