Angażujące Social Media

Wykorzystaj potencjał społeczności online.
Zbliż się do swoich odbiorców i przemów ich językiem.

Częste korzystanie z Mediów Społecznościowych staje się codzienną rutyną dla większości internautów. Jeśli Twoja marka chce stać się częścią ich świata, powinna zaistnieć tam, gdzie przebywają jej odbiorcy, dopasowując się do specyfiki danego medium.

W Polsce, każdego dnia, użytkownicy Social Media poświęcają im średnio 1godzinę i 45 minut.

Raport: Digital in 2017 Global Overview, przygotowany przez We Are Social i Hootsuite [raport]

61% Polaków posiada konto w dowolnym serwisie społecznościowym.

CBOS: 67 proc. Polaków przynajmniej raz w tygodniu korzysta z internetu [raport]

61

39% Polaków aktywnie korzysta z Mediów Społecznościowych.

Raport: Digital in 2017 Global Overview, przygotowany przez We Are Social i Hootsuite [raport]

39

Dzięki obecności w Social Media możesz w prosty i bezpośredni sposób docierać do swoich klientów, pozyskiwać kontakty biznesowe, budować wizerunek marki, a także promować wydarzenia. Przy odpowiednio dobranych kanałach, jest właściwe miejsce zarówno dla firm z sektora B2B, jak i B2C.

Rośnie liczba użytkowników, dla których pierwszym i preferowanym kontaktem z marką są Media Społecznościowe.

Zadbaj o to, aby być na bieżąco z oczekiwaniami Twoich klientów.

Facebook

Facebook

Lider wśród portali społecznościowych – ponad 80% zasięgu wśród polskich internautów (2016).

 

Facebook jest przestrzenią, w której zbliżysz się do swoich odbiorców. Odpowiednie miejsce do budowania pożądanego wizerunku marki oraz bezpośredniego kontaktu z internautami. Twórz angażujące treści na swoim fanpage’u i korzystaj z możliwości reklamowych.

LinkedIn

LinkedIn

Największa na świecie sieć profesjonalistów. W Polsce w serwisu korzysta 2,3 mln osób (2016).

 

LinkedIn jest portalem nastawionym na komunikację biznesową. Codziennie korzystają z niego decydenci i kadra zarządzająca z najróżniejszych branży, wśród których możesz budować sieć kontaktów, jak również docierać z przekazem reklamowym.

Twitter

Twitter

Serwis służący do szybkiej wymiany informacji – prawie 5 mln użytkowników w Polsce (2016).

 

Twitter nastawiony jest na krótkie komunikaty, najczęściej o charakterze informacyjnym i biznesowym. Dzięki specyficznej formie komunikacji i popularności hashtagów, jesteś w stanie zbudować silne zaangażowanie wokół swojej marki i szybko docierać z przekazem do jej odbiorców i mediów.

Instagram

Instagram

Miejsce publikacji zdjęć i filmów – 4,2 mln użytkowników w Polsce (2017).

 

Instagram jest portalem, dzięki któremu możesz pokazać swoje produkty oraz usługi w atrakcyjnej i kreatywnej formie. Bazując na estetyce zamieszczonych zdjęć, inspiruj i wytwarzaj zapotrzebowanie na promowany produkt, ukazując go w pożądany sposób

YouTube

YouTube

Serwis umożliwiający bezpłatne publikowanie materiałów wideo. Najszybciej rosnąca liczba odbiorców – w Polsce posiada już 10 mln użytkowników (2016).

 

YouTube jest szansą, aby promować swoją działalność za pomocą wciąż zyskujących na popularności filmów. Możesz zaangażować się w tworzenie angażujących materiałów wideo, jak również skorzystać z potencjału reklamowego (filmy, banery, krótkie teksty).

Pinterest

Pinterest

Portal gromadzący pomysły i inspiracje w formie zdjęć i grafik – ponad 2 mln użytkowników w Polsce (2016).

 

Internauci odwiedzają Pinterest, poszukując inspiracji. Ogromną zaletą tego kanału społecznościowego jest długość życia Pina, czyli udostępnionej przez Ciebie treści. Zamieszczaj atrakcyjne grafiki, które przez bardzo długi czas będą wzbudzać reakcję i trafiać do kolejnych odbiorców.

2/3 Polaków, nie mając doświadczenia z daną marką, szuka obiektywnych informacji na jej temat. Często źródłem opinii są komentarze na stronach internetowych i media społecznościowe.

Raport KPMG, Jak budować pozytywne doświadczenia klientów, 2017

Powierzając swoje profile w Mediach Społecznościowych w nasze ręce, możesz liczyć na:

Dobór odpowiedniego medium, zależnie od potrzeb i charakteru Twojej firmy, produktów i usług.

Strategię komunikacji z odbiorcami, odpowiednio dobraną do specyfiki danego portalu społecznościowego i kreacji pożądanego wizerunku.

Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej (cover banner, avatar, dedykowane grafiki), w tym szablonów wspierających komunikację. Zapewni to spójny obraz Twojej marki w oczach odbiorców i pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.

Bieżące prowadzenie profilu, obsługę i moderację treści – wartościowy przekaz i wyróżniające się, angażujące publikacje.

Kreację i prowadzenie kampanii reklamowych wraz z optymalizacją. Możesz liczyć na nasze zaangażowanie na każdym etapie tworzenia i obsługi reklam, wraz z przekazaniem wniosków i dalszych rekomendacji po zakończeniu danej kampanii.

Portfolio:

  • Desire Handcrafted
  • Cocati
  • Greygoose Outsoucing. Branding szarej gęsi
  • ZimowISKO w Światłowodach
  • Cenowa Rewolucja
  • Kreacja Artystyczna
  • Librandt. Rollupy szkoleniowe
  • Electro-System. Poradnik dla importerów
  • StorySeekers. Historie, które tworzą biznes
  • Diabelski Młynek
  • proSynergo
  • VisionQuest
  • WitMar
  • Cafe Prawna. O prawie przy kawie
  • Exotrade. Katalog na międzynarodowe targi
  • Polak Wie – pismo dla partnerów
  • Polak Wie – internauci walczą o nagrody
  • Sekret fortuny ujawniony – Greg Secker
  • A Ty wiesz?
  • Bardzo szybka gra rodzinna
  • Złota Czwórka
  • Zestaw Powiększony w Future Host
  • Ampligamer
  • Ampligamer w trybie kooperacji
  • Wypromuj swojego indyka
  • Ampligamer. Rozmowy kontrolowane
  • Ampligamer. Let them play your game
  • Ampligamer. Prezentacja
  • Life Exellence Mission
  • Marka Bez Granic
  • oŻyrardów – lokalny portal informacyjny
  • Castello. Budzimy zmysły
  • Fundacja „Z miłości do dziecka”
  • Centrum Kultury w Żyrardowie
  • Greygoose Outsourcing w Internecie
  • Futurehost – nowoczesny i przyjazny hosting
  • oMiasto
  • EMENO – Prezentacja firmy
  • EMENO – Identyfikacja wizualna
  • European Lottery Congress – Press Pack
  • European Lottery Congress – Reklama prasowa
  • Agencja MIX Ubezpieczenia
  • Konferencja Polsko-Chińskiej Rady Biznesu
  • DKM Power Transmission – oferta dla inżynierów
  • DKM Power Transmission – identyfikacja wizualna
  • Filmowe emocje w HBO – kampania Facebook
  • Polak Wie – kamapania Facebook
  • Futurehost – kampania Facebook
  • Alex Barszczewski – kampania Facebook