POLAK WIE. Jak zaangażować dziesiątki tysięcy Polaków do poznania produktu klienta?

Strategia Promocji

Wizerunek

Strona Internetowa

Kampanie Reklamowe

Social Media

Promocja eventu

Tactic Games, gra iKNOW

Kilka słów wprowadzenia…

Fińska marka Tactic Games od ponad 50 lat z powodzeniem działa w świecie gier, zdobywając coraz większe uznanie wśród klientów w Europie i na świecie. Ich dewizą jest dostarczanie rozrywki dla graczy w każdym wieku. Również nasz rodzimy rynek gier planszowych przeżywa od kilkunastu lat swoją drugą młodość – a Tactic Games ma w tym swój duży udział. Jednak w tym kontekście należy pamiętać, iż ich największa konkurencję stanowią niepodważalnie dominujące w świecie rozrywki gry elektroniczne, i to praktycznie w każdej formie, również tzw. przeglądarkowe i typu mobile. Dlaczego zatem dosłownie tego nie wykorzystać do wzrostu rozpoznawalności i wsparcia sprzedaży gry iKNOW od Tactic Games?

Niewielki budżet, a świetny pomysł

BIG IDEA, czyli koncepcja działań

Planując trzymiesięczne działania dla projektu, który został przewidziany jako pilotażowy (skalowalność, budżet, innowacyjność), skupiliśmy się na idei największej ogólnopolskiej internetowej zabawy quizowej, która stała się naszym złotym środkiem scalającym wszystkie nasze inne pomysły. Tak powstał POLAK WIE – największy ogólnopolski quiz on-line od czasu takich rozpoznawalnych programów telewizyjnych jak Milionerzy (TVN) czy Jeden z dziesięciu (TVP), skierowany do setek tysięcy Polaków.

A zatem quiz… A Ty wiesz?

POLAK WIE

Udział w teście był bezpłatny, wymagał tylko odrobiny wiedzy, ale również refleksu i poczucia humoru. Dodatkowo wiązał się z niesamowitą i angażującą zabawą oraz możliwością zdobycia licznych nagród w postaci gier planszowych iKNOW lub atrakcyjnych rabatów na gry w ramach sieci sprzedaży głównego partnera akcji – sieci salonów Empik i sklepie internetowym Empik.com.

Dołącz do bezpłatnej zabawy z nagrodami

Projekt POLAK WIE jak gra iKNOW

Quiz POLAK WIE był oparty na mechanice gry planszowej iKNOW. Atrakcyjność zabawy podnosiła uproszczona mechanika oraz proste mechanizmy grywalizacji i możliwość dodatkowej personalizacji profilu gracza (nick, awatar do wyboru, indywidualna punktacja, mocne i słabe strony gracza itd). Uczestnicy zabawy mieli możliwość sprawdzenia swojej wiedzy w czterech, identycznych jak w grze iKNOW, kategoriach – świat, ludzie, historia, kultura.

Kategorie, ranking, ciekawostki

Świat, ludzie, historia, kultura

Uczestnicy zabawy mieli możliwość sprawdzenia swojej wiedzy w czterech, identycznych, jak w grze iKNOW, kategoriach – świat, ludzie, historia, kultura. Każdego tygodnia w oparciu o punktację zdobytą podczas rywalizacji między graczami, wyłaniani byli 4 zwycięzcy, którym przyznawano nagrody. Przez cały okres zabawy w POLAK WIE gracze otrzymywali losowo wyświetlane drobne podpowiedzi, jak również mogli dowiedzieć się szeregu ciekawostek na temat samej gry iKNOW.

A teraz zestawienie, czyli…

POLAK WIE w liczbach

  1. ponad 25 ogólnopolskich partnerów,
  2. ponad 50 dodatkowych publikacji w mediach i ponad 15 milionów ekspozycji reklam,
  3. 80 000 unikalnych internautów zainteresowanych quizem,
  4. 10 000 zaangażowanych graczy,
  5. 635 240 pytań zadanych w quizie,
  6. skalowalność i międzynarodowa adaptowalność projektu pilotażowego POLAK WIE.

Na koniec pytanie do Ciebie…

A czy Ty już wiesz co możemy zrobić dla Twojej marki?

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Pozyskać nowych klientów lub partnerów biznesowych?

A może interesuje Cię budowa pożądanego wizerunku w oczach odbiorców? Czy też jednak przemyślana i konkretna strategia działań?

Porozmawiajmy >>