Budowa wiarygodności biznesowej? Greygoose Outsourcing

Wizerunek

Strona Internetowa

Social Media

Kilka słów wprowadzenia, czyli…

Agencja pracy  w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku

Greygoose Outsourcing to dynamicznie rozwijająca się agencja pracy tymczasowej specjalizująca się w pozyskiwaniu pracowników z terenów Europy Wschodniej do pracy na rynku polskim, niemieckim, angielskim. Głównym zadaniem agencji jest rekrutacja wysoko i nisko wyspecjalizowanych pracowników dla średnich i większych przedsiębiorstw, również korporacji i dużych zakładów produkcyjnych. Ostatnie lata pokazują, że outsourcing pracowniczy powoli wkracza w standardy zarządzania obszarem HR.

HR, Europa Wschodnia, a polski, niemiecki i angielski rynek pracy

Sytuacja wyjściowa, czyli ze wschodu na zachód?

Pomimo dużego doświadczenia i zaangażowania właścicieli spółka Greygoose Outsourcing działała w oparciu o bardzo prostą stronę internetową z dość trudnym do zapamiętania i przeliterowania dla nieanglojęzycznych klientów adresem www.greygoose-outsourcing.pl (m.in. rekrutacja on-line poprzez firmowy serwis internetowy nisko wykwalifikowanych pracowników z Europy Wschodniej).

Perspektywy rozwojowe firmy wymagały konkretnych zmian, począwszy od budowy wiarygodności biznesowej i zaufania w oczach korporacyjnych klientów z Polski, Niemiec i Anglii, jak i pracowników spoza Polski, po stworzenie nowego zestawu narzędzi ofertowych i rekrutacyjnych do wykorzystania na różnych etapach współpracy B2B i agencja pracy – pracownicy.

Określamy cele, potem dobieramy narzędzia i tworzymy…

Plan działań

Podjęliśmy się zadania przebudowy marki od podstaw. Obszar realizacji obejmował stworzenie nowego logo oraz identyfikacji wizualnej, szablonów do profesjonalnej komunikacji w social media (LinkedIn dla działań B2B), ofert sprzedażowych dla business developerów, a przede wszystkim budowy multi-funkcjonalnego mini portalu pracy dla zagranicznych pracowników.

Dalsze kroki, prace koncepcyjne, wyzwania…

Trudności, którym sprostaliśmy

Kluczowym aspektem w projekcie Greygoose Outsourcing była budowa marki wiarygodnej, pozytywnie wyróżniającej się na tle konkurencji. Unikalny zamysł budowy marki wymagał skupienia się na dwóch, zupełnie odrębnych względem siebie, grupach docelowych oraz stworzenia dostosowanego modelu komunikacji.

Kolejnym krokiem stało się wdrożenie przyjętych założeń komunikacji do poszczególnych elementów projektu. Osobnym wyzwaniem było dostosowania kreacji do faktu, że spółka Greygoose Outsourcing stanowi pośrednictwo między często nisko wykwalifikowanymi pracownikami z zagranicy a europejskimi średnimi bądź dużymi przedsiębiorstwami i korporacjami.

Efekt prac dla Greygoose Outsourcing

Konkrety

  • Logo – w kreatywny sposób wykorzystaliśmy możliwości, jakie stwarzała nazwa Greygoose Outsourcing. Tak powstała nasza „szara gęś”– wprawne oko dostrzeże litery GGO ukryte w logo.
  • Identyfikacja wizualna marki oraz dwie oferty sprzedażowe – to nowa wizytówka firmy, dzięki temu Greygoose Outsourcing prezentuje się potencjalnym kontrahentom jako bardziej wiarygodny partner.

  • Motyw graficzny social media – zestaw banerów, awatarów i szablonów graficznych do wsparcia komunikacji w kanale LinkedIn świadczy o profesjonalizacji komunikacji biznesowej.
  • Nowy mini portal pracy (w dedykowanej szacie graficznej) – pod zarekomendowanym nowym adresem www.ggo.com.pl jest praktycznym narzędziem pozyskiwania ofert pracy i życiorysów zawodowych potencjalnych pracowników z Europy Wschodniej.

Nasza praca to też liczby, tak więc…

Budowa marki Greygoose Outsourcing to:

  • 11 godzin poznawania rynku i analizy benchmarków,
  • 6 godzin poznawania prawa pracy dla cudzoziemców,
  • 24 godzin prac koncepcyjnych i burzy mózgów,
  • 17 stron copywritingu,
  • 63 dedykowane projekty graficzne i materiały wizualne,
  • 131 godzin pracy łącznie 6 osób z agencji oddelegowanych do projektu.

Na koniec pytanie do Ciebie…

A co możemy zrobić dla Twojej marki?

Masz dobry pomysł, produkt lub usługę, ale chcesz więcej?  Twoim celem jest stworzenie silnej marki? A może interesuje Cię konkretnie budowa pożądanego wizerunku w oczach odbiorców? Strategia? Większa sprzedaż i nowi klienci?

Porozmawiajmy >>