Jak powstaje Big Idea?

Kreatywny strzał czy spójna koncepcja działań?

Pokazujemy, jak w praktyce wygląda efektywna współpraca między agencją marketingową a klientem – od pomysłu do kampanii reklamowej.

Co w środku

Zacznijmy od zadania sobie podstawowego pytania: czym jest Big Idea i czy każda kampania promocyjna budowana jest wokół podobnej koncepcji przewodniej? Jeśli zastanawiasz się nad wprowadzeniem na rynek nowego produktu, rozszerzeniem swojej grupy odbiorców lub wystartowaniem z nową ofertą – zapoznaj się z naszym materiałem. Zdecyduj czy Big Idea to coś, co powinno przyświecać również i Twoim działaniom.
Chcesz przekonać się, czym jest Big Idea na przykładzie realnych działań marketingowych? Zapraszamy do zapoznania się z kampaniami reklamowymi, którym na pewno przyświecała spójna i wyróżniająca się koncepcja działań. Pokazujemy także, jak sami podchodzimy do tematu i jakie efekty osiągnęliśmy wraz z naszymi klientami.

Czego się dowiesz?

Czy Big Idea możliwa jest w każdej kampanii?

Czy istnieją jakieś ograniczenia względem branży lub produktu?

Dlaczego zawsze pada pytanie o budżet?

Chodzi o dobro klienta czy potencjalny zysk agencji?

Jak ocenić agencję przed startem współpracy?

Na co zwrócić uwagę i gdzie szukać potrzebnych informacji?

Jakie korzyści da Big Idea Twoim działaniom?

Czy określisz realny zysk z planowanej kampanii?

Z nami dowiesz się więcej

BIG IDEA - Kreatywny strzał czy spójna koncepcja działań?

Zostaw kontakt i pobierz materiał