Jak powstaje Big Idea? Branża FMCG.

Kreatywny strzał czy spójna koncepcja działań?

Pokazujemy, jak w praktyce wygląda efektywna współpraca między agencją marketingową a klientem – od pomysłu do kampanii reklamowej.

Co w środku

Czy w przypadku tak zróżnicowanej i specyficznej branży jaką jest FMCG, możliwa jest kampania reklamowa oparta o Big Idea? Czy biorąc pod uwagę stosunkowo niskie ceny produktów, niewielkie marże i dużą liczbę kanałów dystrybucji jest to opłacalne działanie? Jak zmienić podejście do codziennych zakupów Polaków i przekonać ich, że powinni kupować akurat ten towar i w tym kompletnym sklepie?
Chcesz przekonać się, czym jest Big Idea w branży FMCG na przykładzie realnych działań promocyjnych? Zapraszamy do zapoznania się z kampaniami reklamowymi, którym na pewno przyświecała spójna i wyróżniająca się koncepcja działań. Pokazujemy także, jak sami podchodzimy do tematu i jakie efekty osiągnęliśmy wraz z naszymi klientami.

Czego się dowiesz?

Czy Big Idea możliwa jest w branży FMCG?

Jak wyjść naprzeciw szybko zmieniającym się oczekiwaniom konsumenckim?

Dlaczego zawsze pada pytanie o budżet?

Chodzi o dobro klienta czy potencjalny zysk agencji?

Jak ocenić agencję przed startem współpracy?

Na co zwrócić uwagę i gdzie szukać potrzebnych informacji?

Jakie korzyści da Big Idea Twoim działaniom?

Czy określisz realny zysk z planowanej kampanii?

Z nami dowiesz się więcej

BIG IDEA - Kreatywny strzał czy spójna koncepcja działań? Branża FMCG.

Zostaw kontakt i pobierz materiał