Strona Internetowa

Budowa lub optymalizacja.
Pamiętaj, jest to często pierwsze miejsce kontaktu z potencjalnym klientem.

Niezależnie od wielkości Twojego przedsiębiorstwa, strategia to coś, od czego powinno zaczynać się budowę marki. Dzięki niej wiadomo, w jaki sposób mówić o produkcie, jakich argumentów używać, które kanały dotarcia do klientów wybierać i jak przełożyć to na sprzedaż.

80% firm w Polsce ma własną stronę internetową. Tyle samo procent wskazało ją, jako preferowane i najczęstsze źródło kontaktów z klientami.

Biznes w sieci, IAB Polska, 2016 [raport]

80

Polska branża e-commerce rośnie w siłę. Obecnie z internetu korzysta 25,8 mln Polaków, a blisko połowa (48%) deklaruje, że dokonała już zakupów w sieci.

Biznes w sieci, IAB Polska, 2016 [raport]

48

Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, zadbaj o swoją obecność w Internecie.

Atrakcyjna i nowoczesna strona internetowa może zwiększać wiarygodność firmy i przekładać się na wzrost sprzedaży.

Strona internetowa

Strona internetowa

Wizytówka Twojej firmy w sieci – zaprezentuj się przed klientami.

 

Twoja firma zasługuje na nowoczesną i funkcjonalną stronę internetową. Stworzoną w oparciu o najnowsze trendy i z grafiką na poziomie premium.

Sklep online

Sklep online

Dedykowany sklep internetowy – przenieś swój biznes online.

 

Wydajny i skalowany system, który pozwoli na swobodne zarządzanie zamówieniami i asortymentem. Projekt dopasowany do Twojej branży i grupy docelowej.

Portal internetowy

Portal internetowy

Bardzo rozbudowana i zaawansowana technicznie strona internetowa – rozwiązania stworzone dla Twoich potrzeb.

 

Rozbudowane portale rozrywkowe i serwisy informacyjne. Dodatkowa zawartość typu: fora, quizy, platformy edukacyjne itp.

Landing Page

Landing Page

Miejsce, do którego reklamy kierują Twoich potencjalnych klientów. Perswazyjna prezentacja oferty, generowanie kontaktów handlowych, sprzedaż produktów.

 

Prosty ale atrakcyjny i profesjonalny Landing Page zadba o wysoki wskaźnik Twoich konwersji, skłaniając odwiedzających do podejmowania akcji.

Optymalizacja

Optymalizacja

Popraw wydajność i wygląd Twojej strony internetowej, zwiększ liczbę konwersji i sprzedaży. Przygotuj ją pod kampanie reklamowe i pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.

 

Optymalizacja: kodu strony, treści, grafiki, linkowania, słów kluczowych itp.

Copywriting

Copywriting

Przyciągnij klientów grafiką, zatrzymaj treścią.

 

Profesjonalnie przygotowane i wartościowe teksty pomogą Ci w pozyskaniu klientów. Nie tylko zatrzymają użytkowników w witrynie, ale także wspomogą pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.

Dzięki stronie firmowej zyskujesz:

Profesjonalną wizytówkę przedsiębiorstwa, utrwalającą jego wizerunek

Stosunkowo niedrogą formę reklamy, trafiającą do szerokiego grona odbiorców

Miejsce komunikacji z klientami i źródło generowania nowych kontaktów biznesowych

Aktualne źródło informacji o firmie i jej ofercie

Wiarygodność! Atrakcyjna wizualnie i bogata w rzetelne informację strona firmowa, wzbudza zaufanie i wywiera wrażenie profesjonalizmu już od pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem

Obecność w internecie to dziś podstawa działania każdej profesjonalnej firmy.

Dzięki rozwiązaniom, jakie oferuje technologia, poruszanie się w świecie online staje się coraz łatwiejsze, a możliwości z roku na rok większe.

Portfolio:

  • StorySeekers. Historie, które tworzą biznes
  • proSynergo
  • VisionQuest
  • Polak Wie – internauci walczą o nagrody
  • Ampligamer
  • Life Exellence Mission
  • Marka Bez Granic
  • oŻyrardów – lokalny portal informacyjny
  • Greygoose Outsourcing w Internecie
  • Futurehost – nowoczesny i przyjazny hosting
  • oMiasto