Pożądany wizerunek

Naming | Branding | Rebranding| PR
Wzbudzaj pozytywne skojarzenia i pozwól, żeby o Tobie mówiono.

Wizerunek Twojej marki to wyobrażenie o firmie, które budujesz już od momentu kreowania jej nazwy.

Na podstawie stworzonej identyfikacji wizualnej, zbudowanej historii i sposobu komunikowania, Twoi odbiorcy będą Cię dostrzegać, oceniać i polecać. Przemyślane działania PR pozwolą zbudować stałe i pozytywne relacje z otoczeniem w postaci konsumentów, klientów biznesowych i mediów.

Stworzenie pożądanego obrazu w umysłach Twoich odbiorców stanowi jeden z ważniejszych celów marketingowych.

Silna konkurencja na rynku determinuje konieczność wyróżnienia się z tłumu.

Naming

Naming

Stwórzmy chwytliwą i zapadająca w pamięć nazwę Twojej firmy, produktu lub usługi. Niech jedno słowo przemówi w imieniu całej Twojej działalności.

 

Profesjonalnie stworzona nazwa ma na celu dotarcie i utrwalenie się w pamięci odbiorcy, umacniając wizerunek marki i zwiększając jej sprzedaż.

PR

PR

Zbudujmy lub poprawmy reputację Twojej firmy w oczach nie tylko klientów, ale także dziennikarzy, branży, ekspertów, czy użytkowników portali społecznościowych.

 

Działania PR są długofalowe i dają możliwość wpływania na przekaz, jaki dociera do Twoich klientów. Umiejętnie redagowane informacje, przekazane do publicznej wiadomości.

Branding

Branding

Wykreujmy i umocnijmy Twój pożądany wizerunek. Sprawmy, aby na tle konkurencji, zapamiętywano właśnie Ciebie!

 

Spójny i przemyślany wizerunek zawsze kierowany jest do konkretnej grupy odbiorców, budując świadomość marki i jej reputację.

 

Elementami brandingu są np. logo, hasła reklamowe, wygląd materiałów promocyjnych itp.

Rebranding

Rebranding

Chcesz zmienić swój wizerunek w oczach odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji?

 

Obserwujesz spadek sprzedaży lub masz zamiar otworzyć się na zupełnie nową grupę klientów?

 

Rebranding jest całkowitą transformacją poszczególnych elementów Twojej marki (takich jak logo, slogan, materiały reklamowe), tak aby na nowo zbudować jej wizerunek i uzyskać lepszą pozycję na rynku.

44% użytkowników kupiło dzięki informacjom w Social Media produkt, którego kupna wcześniej nie rozważali.

Raport: Lubię to czy kupuję? Jak media społecznościowe wspierają sprzedaż, Izba Gospodarki Elektronicznej, 2016 [raport]

44

62% użytkowników Mediów Społecznościowych twierdzi, że „polubienie” marki zwiększa sympatię do niej.

Raport: Lubię to czy kupuję? Jak media społecznościowe wspierają sprzedaż, Izba Gospodarki Elektronicznej, 2016 [raport]

62

W przypadku osób, które faktycznie marki „lubią” i obserwują, to poczucie jest jeszcze silniejsze – 86% jest zdania, że „lubienie” marek to większa sympatia dla nich.

Raport: Lubię to czy kupuję? Jak media społecznościowe wspierają sprzedaż, Izba Gospodarki Elektronicznej, 2016 [raport]

86

46% użytkowników przyznaje że, poznaje nowe marki dzięki Social Media.

Raport: Lubię to czy kupuję? Jak media społecznościowe wspierają sprzedaż, Izba Gospodarki Elektronicznej, 2016 [raport]

46

Dlaczego warto zadbać o swój wizerunek?

Logo, slogan i nazwa firmy reprezentują Twoją markę. To one budują „pierwsze wrażenie” wśród potencjalnych klientów.

Solidna marka przykuwa uwagę i posiada zrozumiały przekaz. Dzięki temu łatwo zapada w pamięć i zwiększa sprzedaż Twojej oferty.

Mnogość ofert na rynku sprawia, że konsumenci przed zakupem szukają informacji o danej marce. Brak atrakcyjnej komunikacji sprawi, że klienci prawdopodobnie wybiorą Twoją konkurencję.

Możesz oferować wysokojakościowe produkty lub usługi, ale nie być w ogóle rozpoznawany i kojarzony przez odbiorców. Przekłada się to na brak zainteresowania ofertą i niską sprzedażą!

Wizerunek wpływa na to, jak i czy w ogóle zapamiętują Cię odbiorcy.

Umiejętnie prowadzone działania PR dostarczają niezbędnych informacji odnośnie Twoich usług, dopasowują się do reakcji odbiorców i charakteryzują wiarygodnością.

Chcę być rozpoznawalny!

Portfolio:

  • Desire Handcrafted
  • Cocati
  • Greygoose Outsoucing. Branding szarej gęsi
  • Kreacja Artystyczna
  • Cafe Prawna. O prawie przy kawie
  • European Lottery Congress – Press Pack
  • Fundacja „Z miłości do dziecka”
  • Centrum Kultury w Żyrardowie
  • EMENO – Identyfikacja wizualna
  • DKM Power Transmission – oferta dla inżynierów
  • DKM Power Transmission – identyfikacja wizualna